McDonald´s - tak trochu jiná kultura? hodnocení
Markéta Pravdová
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy McDonald´s - tak trochu jiná kultura?: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2014 | Akademická příručka českého jazyka |
2016 | Čeština nově od A do Ž |
2012 | Jsme v češtině doma? |
2006 | McDonald´s - tak trochu jiná kultura? |
2024 | Nová společnost s ručením omezeným: Právo, účetnictví, daně |