McDonald´s - tak trochu jiná kultura? přehled
Markéta Pravdová
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize McDonald´s - tak trochu jiná kultura?. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha McDonald´s - tak trochu jiná kultura? v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 3x |
v Chci si koupit | 2x |
Autorovy další knížky
2014 | Akademická příručka českého jazyka |
2016 | Čeština nově od A do Ž |
2012 | Jsme v češtině doma? |
2006 | McDonald´s - tak trochu jiná kultura? |
2024 | Nová společnost s ručením omezeným: Právo, účetnictví, daně |
Zajímavé a místy lehce objevné. Není to jen o McDonald´s, ale dá se to vztáhnout i na další nadnárodní firmy. To rozebírání reklam je ale po pár letech už pasé, kdo by si to všecko pamatoval...