Psychologie reklamy vydání

Psychologie reklamy
https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/415671/bmid_psychologie-reklamy-wdH-415671.jpg 4 7 7

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.... celý text

Vydání (5)


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

papírová kniha 2023, Grada

ISBN: 978-80-271-3654-4


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

ekniha 2012, Grada

ISBN: 978-80-247-7832-7 , 978-80-247-7833-4


Psychologie reklamy
Psychologie reklamy

papírová kniha 2012, Grada

ISBN: 978-80-247-4005-8


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-2196-5


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

papírová kniha 2001, Grada

ISBN: 80-247-9067-X

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jan Herzmann
česká, 1953