Psychologie reklamy přehled

Psychologie reklamy
https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/415671/bmid_psychologie-reklamy-wdH-415671.jpg 4 7 7

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie reklamy. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

hu_87
15.01.2022 5 z 5

Na našem trhu je to zcela ojedinělá publikace, která má a bude mít stále své místo v knihovničce každého zajímajícího se o lidské ovlivňování, marketing apod. Kapitoly jsou věnovány jak motivaci a různým teoriím motivace, tak více praktickým stránkám věci: emoce v reklamě a jak na nás působí, na co si dát pozor, další faktory ovlivňující to, zda se reklama bude líbit či nikoliv a hlavně příklady konkrétních reklamních spotů a jejich analýza.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Psychologie reklamy v seznamech

v Právě čtených2x
v Přečtených14x
ve Čtenářské výzvě1x
v Doporučených1x
v Knihotéce10x
v Chystám se číst12x
v Chci si koupit4x
v dalších seznamech1x

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Růžena Komárková
česká, 1944
Jan Herzmann
česká, 1953