Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy vydání
Jacquie L’Etang
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2009 , PortálOriginální název:
Public Relations. Concepts, Practice and Critique
více info...
Vydání (1)
Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy
2009, Portál
ISBN: 978-80-7367-596-7