Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky vydání
Tomáš Janík
nehodnoceno
![Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky](https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/422294/mid_skolni-vzdelavani-podminky-kurikulu-vyJ-422294.jpg?v=1570026792)
V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, postoje učitelů k environmentální problematice a další.... celý text
Vydání (1)
![Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky](https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/422294/skolni-vzdelavani-podminky-kurikulu-vyJ-422294.jpg?v=1570026792)
Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
2013,
Masarykova univerzita
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2008 | ![]() |
2009 | ![]() |
2017 | ![]() |
2008 | ![]() |
2011 | ![]() |