Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky vydání
Tomáš Janík
V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, postoje učitelů k environmentální problematice a další.... celý text
Vydání (1)
Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
2013, Masarykova univerzita
ISBN: 978-80-210-6396-9Štítky knihy
učitel a žák vzdělávání, edukace
Autorovy další knížky
2008 | Kurikulum v současné škole |
2017 | Transdisciplinární didaktika |
2009 | Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření |
2008 | Školní vzdělávání v Německu |
2011 | Kvalita kurikula a výuky |