Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky přehled
Tomáš Janík
V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, postoje učitelů k environmentální problematice a další.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
učitel a žák vzdělávání, edukace
Autorovy další knížky
2008 | Kurikulum v současné škole |
2017 | Transdisciplinární didaktika |
2009 | Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření |
2008 | Školní vzdělávání v Německu |
2011 | Kvalita kurikula a výuky |