Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky přehled
Tomáš Janík

V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, postoje učitelů k environmentální problematice a další.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Autorovy další knížky
2008 | ![]() |
2017 | ![]() |
2009 | ![]() |
2008 | ![]() |
2011 | ![]() |