Strategický marketing vydání
Dagmar Jakubíková
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ.
Vydání dle jazyka (3)
![Strategický marketing Strategický marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/50_/507705/strategicky-marketing-9Sp-507705.jpg?v=1671377245)
2013,
Grada
![Strategický marketing Strategický marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216567/strategicky-marketing-639f54627b847.png?v=1671386210)
Strategický marketing
2013,
Grada
![Strategický marketing Strategický marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107708/strategicky-marketing-639f54980c8fe.png?v=1671386264)
2008,
Grada
Autorovy další knížky
2008 | ![]() |
2009 | ![]() |
2019 | ![]() |