Marketing v cestovním ruchu přehled
Dagmar Jakubíková
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z če ské a zahraniční praxe. Kniha je určena studentům, učitelům, lektorům a pracovníkům, kteří se zabývají cestovním ruchem, pohostinstvím a využitím volného času.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing v cestovním ruchu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing v cestovním ruchu v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2008 | Strategický marketing |
2009 | Marketing v cestovním ruchu |
2019 | Lázeňství: management a marketing |
Výborná publikace. Místy sice až moc odborná, ale co se týče marketingového mixu, velmi mi pomohla.