Marketing v cestovním ruchu

Marketing v cestovním ruchu
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107707/marketing-v-cestovni-107707.jpg 4 1 1

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z če ské a zahraniční praxe. Kniha je určena studentům, učitelům, lektorům a pracovníkům, kteří se zabývají cestovním ruchem, pohostinstvím a využitím volného času.... celý text

Přidat komentář

Verrrunka
13.06.2013 4 z 5

Výborná publikace. Místy sice až moc odborná, ale co se týče marketingového mixu, velmi mi pomohla.

Autorovy další knížky

2008  100%Strategický marketing
2009  80%Marketing v cestovním ruchu
2019  0%Lázeňství: management a marketing