Marketing v cestovním ruchu hodnocení

Marketing v cestovním ruchu
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107707/marketing-v-cestovni-107707.jpg 4 1 1

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z če ské a zahraniční praxe. Kniha je určena studentům, učitelům, lektorům a pracovníkům, kteří se zabývají cestovním ruchem, pohostinstvím a využitím volného času.... celý text

5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing v cestovním ruchu: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

2008  100%Strategický marketing
2009  80%Marketing v cestovním ruchu
2019  0%Lázeňství: management a marketing