Velká kniha o prodeji vydání
Martin Limbeck
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji — důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014 , GradaOriginální název:
Das neue Hardselling, 2012
více info...
Vydání (2)
Velká kniha o prodeji
2014, Grada
ISBN: 978-80-247-4095-9Velká kniha o prodeji
2014, Grada
ISBN: 978-80-2474-095-9Štítky knihy
obchodování, prodejAutorovy další knížky
2012 | Jak myslí špičkový obchodník - Co odlišuje ty nejlepší od průměrných |
2014 | Velká kniha o prodeji |