Velká kniha o prodeji hodnocení
Martin Limbeck
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji — důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014 , GradaOriginální název:
Das neue Hardselling, 2012
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Velká kniha o prodeji: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
obchodování, prodejAutorovy další knížky
2012 | Jak myslí špičkový obchodník - Co odlišuje ty nejlepší od průměrných |
2014 | Velká kniha o prodeji |