Velký slovník marketingových komunikací vydání
Olga Jurášková , Pavel Horňák , Jitka Vysekalová , Peter Štarchoň , Pavla Kotyzová , Václav Svoboda , Milan Banyár
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.... celý text
Vydání (2)
Velký slovník marketingových komunikací
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-8203-4 , 978-80-247-8204-1 , 978-80-247-8205-8Velký slovník marketingových komunikací
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4354-7