Velký slovník marketingových komunikací přehled
Olga Jurášková , Pavel Horňák , Jitka Vysekalová , Peter Štarchoň , Pavla Kotyzová , Václav Svoboda , Milan Banyár

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Velký slovník marketingových komunikací. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Velký slovník marketingových komunikací v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 4x |
v Mé knihovně | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Autoři knihy
česká, 1966 Pavel Horňák
slovenská, 1953 Jitka Vysekalová
česká, 1941 Peter Štarchoň
slovenská Pavla Kotyzová
česká Václav Svoboda
česká, 1940 Milan Banyár
slovenská