Brand New - Nová podoba značek hodnocení

Brand New - Nová podoba značek
https://www.databazeknih.cz/img/books/27_/270563/bmid_brand-new-nova-podoba-znacek-Z3c-270563.jpg 3 5 5

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Slovart (ČR)
Originální název:

Brand new


více info...
5
0 x
4
3 x
3
0 x
2
1 x
1
0 x
1 x

Hodnocení knihy Brand New - Nová podoba značek: 56 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Wally Olins
anglická, 1930 - 2014
2009  68%O značkách
2016  56%Brand New - Nová podoba značek