Populární knihy

Nové komentáře u knih Wally Olins

O značkách O značkách

Neurazí, ani nijak zvlášť nenadchne. Má to sice jen něco málo přes 200 stran, ale prokousat se tím dá v některých místech celkem zabrat.
jirijanovotny


O značkách O značkách

Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou, pravděpodobně pohoříte. Kniha vůbec nenaplnila má očekávání, spíš jsem čekala něco ve smyslu více psychologie, chování zákazníka apod., prostě to, co by se dalo celkem dobře "prodat" v rámci nějaké knížky o tak neobvyklém tématu. Pro případné zájemce psychologie, potažmo ekonomie (obecněji řečeno - chování, vliv značek, psychologie, marketing...) kniha bude zklamáním. Blíže ke stylu psaní a obsahu knížky: tady jde spíš o takovou rozvláčnou a ne příliš zajímavou historii různých, když to tak řeknu blbě, random značek a občas se v knížce vyskytne nějaký ten typ jakože "reprezentujte svoji značku - buďte zásadoví". Nutno podotknout, že k nějaké té psychologii a ekonomii se autor dostává až na konci knihy, takže pro zájemce, které by zajímala spíše psychologická podstata knihy bude většina knihy tak nějak historická a výkladová.... celý text
hu_87


Brand New - Nová podoba značek Brand New - Nová podoba značek

Velmi zajímavá kniha, ale jak píše Jack93, bohužel nejde moc do hloubky. Jsem rád, že jsem si ji koupil a mám ji v knihovně, ale do praxe tam toho moc není. Na druhou stranu ji přečtete rychle, mě zabrala asi 3 večery. Na druhou stranu musím ale říct, že s ohledem na velikost českého trhu chápu, že opravdu odborné knihy zde moc nejsou. Zkušení brand manageři umí anglicky a tak CZ nepotřebují, trh v ČR prakticky neexistuje.... celý text
zdendaz



O značkách O značkách

Jako vyprávění pro děcka (to nemyslím pejorativně, naopak) o reklamě supr, ale pro mě moc rozvláčné, obecné, a ne zas tak dobrý styl psaní, aby mě to bavilo i jen tak.... celý text
dedliipf


Brand New - Nová podoba značek Brand New - Nová podoba značek

Při prolistování v knihkupectví mě Brand New od Wallyho Olinse zaujalo natolik, že jsem si řekl, že by stála za přečtení. Očekávání převýšila výsledný pocit. Kniha se četla velmi rychle, plynule, jenže celkový rozsah nakonec působil kontraproduktivně, protože Olinsovy postřehy se držely po povrchu a nezajížděly pod hladinu. Při takovém rozsahu to ani nejde, jenže kvůli tomu musím dílo hodnotit "pouze" za nadprůměrné, a nikoliv za výjimečné. Sousloví "fascinující kniha" je marketingově dost nadnesené. Olins byl bezpochyby člověk na svém místě, velmi vzdělaný a kriticky uvažující, ale to ještě neznamená, že jeho kniha bude automaticky skvělá. Dobrým příkladem je část zabývající se Tureckem, jehož příběh Olins rozebral na několika stránkách. Tolik prostoru nedostalo snad žádné jiné téma. Jenže čtenář se toho stejně moc nedozvěděl, spíše to bylo takové shrnutí obecně známých faktů. Žádná originální, zajímavá myšlenka, která by stála za zapamatování. Bohužel. Tohle byla po dlouhé době první kniha, kterou jsem si půjčil v knihovně, protože jsem si ji nechtěl kupovat. Jsem maniak v tom smyslu, že knihy musím vlastnit, nerad si je půjčuju, ale v tomto případě jsem udělal dobře. Upřímně řečeno, Brand New mi v knihovničce chybět nebude.... celý text
Jack93