Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby hodnocení
Jaroslav Krupka
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
reklama a propagace reklamní průmysl
Autorovy další knížky
2012 | Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby |
2014 | Český historický šerm |
1988 | Jakou barvu má domov |
2024 | Dějiny temné i tajemné: Záhadné české zločiny |