Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby hodnocení

Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/138538/bmid_ceska-reklama-od-pana-vajicka-po-fa-gKh-138538.jpg 4 8 8

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.... celý text

5
2 x
4
2 x
3
3 x
2
1 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

2012  73%Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby
2014  91%Český historický šerm
1988  88%Jakou barvu má domov
2024  88%Dějiny temné i tajemné: Záhadné české zločiny