Copywriting: Pište texty, které prodávají hodnocení
Anna Sálová , Zuzana Veselá
Staňte se mistry reklamních textů! Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2020 , Albatros (ČR)Originální název:
Copywriting: Pište texty, které prodávají, 2005
více info...
5 |
|
5 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Copywriting: Pište texty, které prodávají: 88 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).