Copywriting: Pište texty, které prodávají
Anna Sálová , Zuzana Veselá
Staňte se mistry reklamních textů! Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2020 , Albatros (ČR)Originální název:
Copywriting: Pište texty, které prodávají, 2005
více info...
Přidat komentář
Kniha je velmi čtivě napsaná. Opravdu se zde problematika copywritingu probírá velmi detailně, ale právě z toho důvodu bych knihu doporučila úplným začátečníkům. Pro odborníky tato kniha až takovým přínosem nebude.
Hezky udělaný jednoduše vysvětlený přehled toho nejzákladnějšího ohledně copywritingu – co to je, jaké jsou jeho druhy, jak to funguje. Do hloubky tam žádné téma rozpitvané úplně není. Za mě ideální jako příručka, do které budete nahlížet vždy, když si budete chtít připomenout základy, nebo na co nezapomenout. V mé knihovně si místo určitě najde.
Když pominu krásně zpracovanou grafickou stránku, tak přesto tahle bichle patří mezi skvosty na našem trhu. Autorky odvedly fajn práci.
Ano, některé věci mohou čtenáři připadat "jasné", to nic nemění na tom, že zde neměly být zmíněny. Kniha je vhodná i pro úplné laiky. Stránky prostupují názory jiných odborníků nebo praktické příklady.
Těžko říct, jaký užitek z ní budou mít lidé, kteří se v oboru přímo pohybují a copywritingem se třeba živí - tam se asi už předpokládají nějaké ty znalosti a nevím zda je úplně adekvátní o knize tvrdit, že pro člověka pohybujícího se přímo v oboru bude mít užitek - to by se dalo říct naprosto o všech knihách...