Zuzana Veselá
česká, 1987
Populární knihy
Nové komentáře u knih Zuzana Veselá
Copywriting: Pište texty, které prodávají
„Když pominu krásně zpracovanou grafickou stránku, tak přesto tahle bichle patří mezi skvosty na našem trhu. Autorky odvedly fajn práci.
Ano, některé věci mohou čtenáři připadat "jasné", to nic nemění na tom, že zde neměly být zmíněny. Kniha je vhodná i pro úplné laiky. Stránky prostupují názory jiných odborníků nebo praktické příklady.
Těžko říct, jaký užitek z ní budou mít lidé, kteří se v oboru přímo pohybují a copywritingem se třeba živí - tam se asi už předpokládají nějaké ty znalosti a nevím zda je úplně adekvátní o knize tvrdit, že pro člověka pohybujícího se přímo v oboru bude mít užitek - to by se dalo říct naprosto o všech knihách...“... celý text
— hu_87
Copywriting
„Pro někoho asi pecka, ale já knihu po úmorných 100 stranách odkládám. Neustále se opakující informace v každé kapitole mě nudily. Pokud se člověk chce vzdělávat v téhle oblasti, tak spíš doporučím si najít nějaký kurz nebo se učit podle videí. Myslím, že to bude mít větší přínos. Bohužel, jen jedna hvězda za dobré grafické zpracování (bohužel nečtivého) textu.“... celý text
— dzejkbeltygros
Copywriting: Pište texty, které prodávají
„Kniha je velmi čtivě napsaná. Opravdu se zde problematika copywritingu probírá velmi detailně, ale právě z toho důvodu bych knihu doporučila úplným začátečníkům. Pro odborníky tato kniha až takovým přínosem nebude.“... celý text
— pindorova
Copywriting: Pište texty, které prodávají
„Hezky udělaný jednoduše vysvětlený přehled toho nejzákladnějšího ohledně copywritingu – co to je, jaké jsou jeho druhy, jak to funguje. Do hloubky tam žádné téma rozpitvané úplně není. Za mě ideální jako příručka, do které budete nahlížet vždy, když si budete chtít připomenout základy, nebo na co nezapomenout. V mé knihovně si místo určitě najde.“... celý text
— Nosorozec_91
Copywriting
„Na tuhle knížku jsem se moc těšila, slibovala mi přesně to, co jsem se chtěla dozvědět. Bohužel, byla pro mě spíš zklamáním. Bylo na ní hodně znát, že je už 5 let stará, ne úplně aktuální. Dozvěděla jsem se definice různých potřebných pojmů. Ale knížka byla psaná málo čtivě, velmi často se opakovala slova, informace - to bylo až úporné. Ano, opakování matka moudrosti, ale tohle bylo už moc. Neustálé odkazování na jiné kapitoly bylo rušící a dost mě to tak od třetiny knížky štvalo.
Bylo vidět, že autoři tématu rozumí a ví, o čem mluví, ale ta forma. I když mě téma hodně zajímalo, do čtení jsem se musela nutit. Což je škoda. Ocenila bych v knize také více příkladů dobrého a špatného copy.
Uvedené příklady mě kolikrát překvapily - tohle že je považované za dobré? Ale musela jsem si připomínat, že knížka vyšla před dlouhou dobou.
A jen bych chtěla podotknout, že v případě Fleru, který tam uváděli autoři jako příklad špatného copy, tak mi přijde mimo. Protože to byl mail, který chodí odběratelům a má vždy stejnou formu, název, a tím odběratel ví, co přesně mu přišlo.
Celkové hodnocení z mého pohledu je průměrné. Knížka není špatná, ale má své mouchy a věk.“... celý text
— muchomurka
Zuzana Veselá - knihy
2020 | Copywriting: Pište texty, které prodávají |
2015 | Copywriting |
Žánry autora
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Štítky z knih
reklama a propagace copywriting
Veselá je 0x v oblíbených.
Osobní web autora