Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích hodnocení
Viktor Janouch
Zvyšte svůj profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube! Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné: – Jak marketing na Internetu funguje – Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO) – Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting) – Jak budovat zpětné odkazy – Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech – Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B – Jak se prosadit na sociálních sítích – Jak na virální marketing a e-mailing Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje: Videotutoriály, přednášky a školení v češtině Výukové materiály a přehledové studie Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu O autorovi: Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.... celý text
5 |
|
5 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích: 88 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
internet SEO marketing copywriting tvorba webu
Autorovy další knížky
2010 | Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích |
2011 | 333 tipů a triků pro internetový marketing |
2014 | Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk |