Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích tempo & emoce
Viktor Janouch
Zvyšte svůj profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube! Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné: – Jak marketing na Internetu funguje – Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO) – Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting) – Jak budovat zpětné odkazy – Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech – Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B – Jak se prosadit na sociálních sítích – Jak na virální marketing a e-mailing Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje: Videotutoriály, přednášky a školení v češtině Výukové materiály a přehledové studie Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu O autorovi: Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
internet SEO marketing copywriting tvorba webu
Autorovy další knížky
2010 | Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích |
2011 | 333 tipů a triků pro internetový marketing |
2014 | Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk |