Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky hodnocení
František Bělohlávek
V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, klást otázky, přesvědčovat, využívat neverbální komunikaci a asertivitu. Poté se dozvíte, jak vést výběrové rozhovory s pracovníky, jak zjistit různé kvality pracovníka, co pozorovat v průběhu pohovoru a jak se rozhodnout o nejvhodnějším uchazeči. V části o hodnotících pohovorech zjistíte, jaký by měl být průběh rozhovoru, jakých zásad se držet, jak se domluvit na úkolech vyplývajících z pohovoru a jak vést hodnotící rozhovory s různými typy lidí. Nakonec se dozvíte, jak vést nepříjemné rozhovory s pracovníky, například při uvolňování pro nadbytečnost, při sníženém pracovním výkonu, při narušování vztahů mezi lidmi a v dalších situacích. Velkou předností knihy je řada komentovaných ukázek rozhovorů. Kniha je určena všem vedoucím pracovníkům, vedoucím týmů, personalistům a lektorům.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
personalistika management řídicí práce, vedení pracovní vztahy vedoucí pracovníci, manažeři vedení a správa podniku
Autorovy další knížky
2005 | Jak řídit a vést lidi |
1996 | Organizační chování |
2006 | Management |
2016 | 25 typů lidí - Jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat |
1994 | Osobní kariéra |