Kreativita v reklamě hodnocení
Pavel Horňák

Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Kreativita v reklamě: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2010 | ![]() |
2012 | ![]() |
1998 | ![]() |
2014 | ![]() |
2003 | ![]() |