Kreativita v reklamě přehled
Pavel Horňák
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/208227/kreativita-v-reklame-208227.jpg
4
2
2
Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Kreativita v reklamě. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Kreativita v reklamě v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 4x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 3x |
Autorovy další knížky
2010 | Reklama |
2012 | Velký slovník marketingových komunikací |
1998 | Lexikon nadprirodzených bytostí: Dracula a tí druhí... |
2014 | Kreativita v reklamě |
2003 | Nová abeceda reklamy |