Marketing - cesta k trhu hodnocení
Jaroslav Světlík
"Knihu Ing. Světlíka hodnotím jako jednu z nejlepších, která u nás o marketingu vyšla. Je srozumitelná, stručná, vzácně aktuální a konkrétní. To je názor nejen můj jako učitele, ale i mých studentů a frekventantů různých kurzů pro pracovníky praxe. Ing. Světlík tím prokazuje, že nejen zná, ale umí naučit znát i ostatní." (Prof. ing. Jan Tomek, CSc, katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze)... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketing - cesta k trhu: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |