Reklama - Teorie, koncepce, modely přehled

Reklama - Teorie, koncepce, modely
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png 5 1 1

Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama - Teorie, koncepce, modely. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Reklama - Teorie, koncepce, modely v seznamech

v Přečtených1x
v Chystám se číst1x

Štítky knihy

reklama a propagace

Autorovy další knížky

Jaroslav Světlík
česká, 1949
1994  100%Marketing - cesta k trhu
1996  100%Marketing školy
2012  0%Marketingové řízení školy
2005  80%Marketing - cesta k trhu
2017  100%Reklama - Teorie, koncepce, modely