-

Reklama - Teorie, koncepce, modely hodnocení

Reklama - Teorie, koncepce, modely
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png 5 1 1

Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text

5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Reklama - Teorie, koncepce, modely: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Štítky knihy

reklama a propagace

Autorovy další knížky

1994  100%Marketing - cesta k trhu
1996  100%Marketing školy
2012  0%Marketingové řízení školy
2005  80%Marketing - cesta k trhu
2017  100%Reklama - Teorie, koncepce, modely