Reklama - Teorie, koncepce, modely bazar
Jaroslav Světlík
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png
5
1
1
Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura česká
R.U.R.
90 Kč
Zuzanin dech
190 Kč
Nejlepší víkend
169 Kč
Bábovky
150 Kč
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |