Reklama - Teorie, koncepce, modely vydání
Jaroslav Světlík

Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text
Vydání dle jazyka (1)

Reklama - Teorie, koncepce, modely
2017,
Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
1994 | ![]() |
1996 | ![]() |
2005 | ![]() |
2012 | ![]() |
2017 | ![]() |