Reklama - Teorie, koncepce, modely vydání

Reklama - Teorie, koncepce, modely
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png 5 1 1

Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text

Vydání (1)


Reklama - Teorie, koncepce, modely
Reklama - Teorie, koncepce, modely

ekniha 2017, Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě

ISBN: 978-83-64286-71-1

Autorovy další knížky

1994  100%Marketing - cesta k trhu
1996  100%Marketing školy
2012  0%Marketingové řízení školy
2005  80%Marketing - cesta k trhu
2017  100%Reklama - Teorie, koncepce, modely