Reklama - Teorie, koncepce, modely tempo & emoce
Jaroslav Světlík
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png
5
1
1
Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |