Reklama - Teorie, koncepce, modely recenze
Jaroslav Světlík
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png
5
1
1
Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |