Marketing - cesta k trhu tempo & emoce
Jaroslav Světlík
"Knihu Ing. Světlíka hodnotím jako jednu z nejlepších, která u nás o marketingu vyšla. Je srozumitelná, stručná, vzácně aktuální a konkrétní. To je názor nejen můj jako učitele, ale i mých studentů a frekventantů různých kurzů pro pracovníky praxe. Ing. Světlík tím prokazuje, že nejen zná, ale umí naučit znát i ostatní." (Prof. ing. Jan Tomek, CSc, katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze)... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |