Marketing - cesta k trhu hodnocení

Marketing - cesta k trhu
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334248/marketing-cesta-k-trhu-Qn3-334248.jpg 4 3 3

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.... celý text

5
1 x
4
1 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Marketing - cesta k trhu: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Jaroslav Světlík
česká, 1949
1994  100%Marketing - cesta k trhu
1996  100%Marketing školy
2012  0%Marketingové řízení školy
2005  80%Marketing - cesta k trhu
2017  100%Reklama - Teorie, koncepce, modely