Marketingová komunikace hodnocení
Joeri Van der Bergh
Publikace špičkových evropských autorů nabízí přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace. Kniha obsahuje řadu příkladů a případových studií, autoři pojednávají o vytváření značky, komunikaci mezi firmami, internetové a mezinárodní komunikaci, plánováním, výzkumem. Kniha je určena marketingovým, obchodním a brand manažerům, pracovníkům v oblasti reklamy a vysokoškolským studentům.... celý text
Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: 2009 , GradaOriginální název:
Marketing Communications, 2003
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketingová komunikace: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2012 | Jak cool značky zůstávají hot |
2009 | Marketingová komunikace |
2006 | Adobe Creative Suite CS 2 Průvodce grafika |