Marketingová komunikace
Joeri Van der Bergh
Publikace špičkových evropských autorů nabízí přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace. Kniha obsahuje řadu příkladů a případových studií, autoři pojednávají o vytváření značky, komunikaci mezi firmami, internetové a mezinárodní komunikaci, plánováním, výzkumem. Kniha je určena marketingovým, obchodním a brand manažerům, pracovníkům v oblasti reklamy a vysokoškolským studentům.... celý text
Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: 2009 , GradaOriginální název:
Marketing Communications, 2003
více info...
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2012 | Jak cool značky zůstávají hot |
2009 | Marketingová komunikace |
2006 | Adobe Creative Suite CS 2 Průvodce grafika |
Suchopárná odborná publikace, ale zase hutná a komplexní. Jestli už ale máte nastudovaného Kotlera mnoho nového tady pro Vás asi nebude.