Marketingová komunikace - tempo & emoce z knihy | Databáze knih

Marketingová komunikace tempo & emoce

Marketingová komunikace
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/170990/bmid_marketingova-komunikace-170990.JPG 4 1 1

Publikace špičkových evropských autorů nabízí přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace. Kniha obsahuje řadu příkladů a případových studií, autoři pojednávají o vytváření značky, komunikaci mezi firmami, internetové a mezinárodní komunikaci, plánováním, výzkumem. Kniha je určena marketingovým, obchodním a brand manažerům, pracovníkům v oblasti reklamy a vysokoškolským studentům.... celý text

Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing Communications, 2003


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

Joeri Van der Bergh
belgická, 1971
2012  85%Jak cool značky zůstávají hot
2009  80%Marketingová komunikace
2006  0%Adobe Creative Suite CS 2 Průvodce grafika