Marketingová komunikace tempo & emoce
Joeri Van der Bergh
Publikace špičkových evropských autorů nabízí přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace. Kniha obsahuje řadu příkladů a případových studií, autoři pojednávají o vytváření značky, komunikaci mezi firmami, internetové a mezinárodní komunikaci, plánováním, výzkumem. Kniha je určena marketingovým, obchodním a brand manažerům, pracovníkům v oblasti reklamy a vysokoškolským studentům.... celý text
Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: 2009 , GradaOriginální název:
Marketing Communications, 2003
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2012 | Jak cool značky zůstávají hot |
2009 | Marketingová komunikace |
2006 | Adobe Creative Suite CS 2 Průvodce grafika |