Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 hodnocení

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/217071/marketingova-komunikace-nove-trendy-KKZ-217071.png 3 2 2

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (nové trendy 3.0)... celý text

5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
1 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Petr Frey
česká, 1957
2023  26%Mise Rio
2011  50%Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
2024  90%Msta v Riu