Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 přehled
Petr Frey
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (nové trendy 3.0)... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 v seznamech
v Přečtených | 3x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |