O značkách hodnocení

O značkách
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/140071/bmid_o-znackach-SHh-140071.jpeg 3 10 10

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.... celý text

Literatura světová Literatura naučná Sociologie, společnost
Vydáno: , Argo , Dokořán
Originální název:

On Brand, 2003


více info...
5
2 x
4
2 x
3
5 x
2
0 x
1
1 x
0 x

Hodnocení knihy O značkách: 68 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 10

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Wally Olins
anglická, 1930 - 2014
2009  68%O značkách
2016  56%Brand New - Nová podoba značek