O značkách hodnocení
Wally Olins
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.... celý text
Literatura světová Literatura naučná Sociologie, společnost
Vydáno: 2009 , Argo , DokořánOriginální název:
On Brand, 2003
více info...
5 |
|
2 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
5 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy O značkách: 68 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 10
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).