O značkách tempo & emoce

O značkách
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/140071/bmid_o-znackach-SHh-140071.jpeg 3 10 10

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.... celý text

Literatura světová Literatura naučná Sociologie, společnost
Vydáno: , Argo , Dokořán
Originální název:

On Brand, 2003


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

Wally Olins
anglická, 1930 - 2014
2009  68%O značkách
2016  56%Brand New - Nová podoba značek