Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky hodnocení
Zbyněk Zicha
Předkládané studijní opory, do nichž promlouvá především myšlení ražby didaktické a filosofické, se zabývá otázkou interpretace a rozumění, a to v souvislosti se středoškolskou výukou humanitních věd. Publikace mající charakter studijních opor představuje příspěvek k oborové didaktice společenský věd, jenž má posloužit především budoucím učitelům Občanského a společenskovědního základu a Výchovy k občanství k získání představy o důležitosti hermeneutického rozměru výuky a k rozvoji didaktického myšlení s inspiracemi v hermeneutické filosofii. Text seznamuje čtenáře s problematikou metodologie výuky společenských věd, zabývá se fenoménem rozumění a otázkou teoretických předpokladů intepretace textů promýšlených v souvislosti se společenskovědní didaktikou.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.
Štítky knihy
hermeneutika občanská výchova didaktika učebnice vysokých škol, skripta filozofie výchovy
Autorovy další knížky
2014 | Vybrané otázky filosofie výchovy |
2019 | Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky |