Reklama hodnocení
Pavel Horňák
Kniha je príspevkom k teórii a histórii reklamy.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2010 ,Originální název:
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Reklama: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2010 | Reklama |
2012 | Velký slovník marketingových komunikací |
1998 | Lexikon nadprirodzených bytostí: Dracula a tí druhí... |
2014 | Kreativita v reklamě |
2003 | Nová abeceda reklamy |