Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie hodnocení

Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/117185/bmid_rizeni-vztahu-se-zakazniky-procesy-pracovnici-technologie-117185.jpg 4 3 3

Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.... celý text

5
1 x
4
0 x
3
2 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Jan Dohnal
česká, 1943
2002  73%Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie
2011  0%CIO a podpora byznysu