Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie
Jan Dohnal
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.... celý text
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2002 | Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie |
2011 | CIO a podpora byznysu |
Relativně pěkně napsáno a díky této knížce jsem více pochopil problematiky CRM.