Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou hodnocení
Adam Hazdra
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb v Česku. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
5 x |
3 |
|
6 x |
2 |
|
3 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou: 68 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 16
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.