Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou přehled
Adam Hazdra
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb v Česku. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (5)
Kniha Skvělé služby je velice inspirativní pro všechny lidi, co poskytují nějaké služby. Jak vylepšit Vaše služby tak, aby jste je pozvedly na novou úroveň? Jak zákazníky překvapit něčím navíc? To vše v knize od autora, který studoval design služeb v Anglii!
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou v seznamech
v Přečtených | 24x |
ve Čtenářské výzvě | 2x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 7x |
v Chci si koupit | 6x |
Kniha je bezesporu motivující a ukazuje cestu, jak zacházet se službami, ale není to ono, něco mi tam nesedí. Metody, jak dělat služby lepšími, mohou pomoci, ale jejich rozřazení docela dost dobře nechápu, když si uvědomíme, že se sami o sobě prolínají a jejich cíl a obsah jsou de facto stejné. Připadá mi, že každá z metod je cesta službou, a ne u každé metody je důraz položen na něco jiného. Vím, že v knize autor píše, že je nelze považovat za přesný návod. Cituji: "Nebojte se upravit si nástroje pro vlastní potřebu a směle je mezi sebou kombinujte." Jenomže v tom je problém. Oni se od sebe moc neodlišují, přitom nuance mezi nimi si přece můžeme upravit, stejně důraz si také můžeme zvýraznit a tedy položit kam chceme. Takže se vracím k tomu, že nástroj je jen jeden, a to cesta službou, protože ten si můžeme upravit do podoby, kterou chceme a tedy i do podoby dalších nástrojů, o kterých autor zmiňuje, že jsou nástroji výzkumnými, analytickými a designu služeb. U cesty službou se můžeme zastavit u jakého bodu chceme a rozebrat jej v podobě jiných nástrojů, které autor předkládá, nebo ho rozebrat v podobě dalších nástrojů, o kterých autor zmiňuje, že existují nebo existovat mohou, anebo ho můžeme rozebrat jen ve svých myšlenkách. U všeho vidím management a marketing, které si můžeme postavit na svých základech, ať už knihu budu umět nebo ne.