Slovník mediální komunikace hodnocení

Slovník mediální komunikace
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/101888/bmid_slovnik-medialni-komunikace-eYS-101888.jpg 5 6 6

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.... celý text

5
5 x
4
0 x
3
0 x
2
1 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Slovník mediální komunikace: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Irena Reifová
česká, 1971
2004  90%Slovník mediální komunikace
2011  80%Analýza obsahu mediálních sdělení
2003  100%HerStorky
2005  0%Analýza obsahu mediálních sdělení
2017  80%Temporalita (nových) médií