Slovník mediální komunikace tempo & emoce

Slovník mediální komunikace
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/101888/bmid_slovnik-medialni-komunikace-eYS-101888.jpg 5 6 6

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

Irena Reifová
česká, 1971
2004  90%Slovník mediální komunikace
2011  80%Analýza obsahu mediálních sdělení
2003  100%HerStorky
2005  0%Analýza obsahu mediálních sdělení
2017  80%Temporalita (nových) médií